Saturday, January 1, 2011

testing2

Assalamualaikum,,

Nampak tak blog header kat atas tue?? yang wane pepel tu,, ok tak??. Cube teke sape buat?? haha. gigih aku nak buat tahu. Eceh, konon taknak same header dengan orang lain. haha. Aku buat dengan photoshop. Actually aku buat dengan photoshop dalam pada masa yang sama, aku sesungguhnya tak pandai gune photoshop. Redha je la aku buat dengan bantuan turorial dari blog-blog lain dan juga youtube dan juga tanya abang aku sikit kat mane letaknye gradient tool.

Still masih tak puas hati dengan header nie,, sebab sebenarnya nak buat lain. Tapi disebabkan tak pandai gune photoshop jadi bantai je la jadi macam mane pun. Muke redha je time buat nie. Jadi,dengan hasilnya juga perlu redha. Teehee. :D . Tapi tetap bangga sebab dapat buat walaupun memang tak pandai lansung gune photoshop *ok,suraiya! sile stop dengan ke-bangga-an anda.


first header sebelum tukar yang wane pepel tue. Crowded oak??

Nie yang macam kat atas tue.

Kire nie headee untuk tahun baru la nie. Lalala. Tapi masih akan tetap belajar untuk gune photoshop dengan gigih sepanjang cuti nak tunggu result spm nie. Bile dah pandai nanti boleh buat headee yang cantik-cantik serta blog template yang cantik-cantik supaya saya boleh tayang-tayang kat korang semua. *apesal ayat gaye macam beruk dapat pisang buat kali pertama je?.

ok, Tata! (nak cube buat header lagi cantik dan belajar nak guna photoshop lagi!)

2 comments:

Anonymous said...

dua2 header cantek ektually...
thanks follow my blogs (^^,)

LoveLy day :) said...

oh! thank you! ngee,,
Welcome,, thanks follow my blog jugak! :)