Friday, December 31, 2010

kawan-kawan saya! part 1


Teehee,, Assalamualaikum!

Dekat sekolah ada kawan,,cikgu,,makcik kantin,,pakcik kantin,,cleaner,,pembantu makmal,,kucing dan sebagainya. Tapi, hari ini aku bukan nak crite semua tue,, naaa,, cuba tengok tajuk entry balik (sile tengok). Kawan-kawan kan,, especially budak-budak nilam 2. Kalau nak tahu,, diorang nie semuanya ceria-ceria sampai cikgu pun diorang ceriakan dengan gelagat diorang tue. Biaselah kelas paling ceria mestilah Nilam 2 antara tingkatan5
(student nilam 2!,, ye dok??). Dekat sekolah kitorang tingkatan 5 ade tiga kelas saja. sikit kan,,kitoranglah antara batch yang paling sikit pernah ade kat sekolah tue. Total up semua sekali student tingkatan 5 adelah 79 orang saja. Seriously aku rindu sangat-sangat kat korang semua nilam 2. (biaselah budak-budak baru lepas habis sekolah) Dah la aku nie tengah dengar lagu my precious nie,, nie nak nangis nie. ngee.. bilelah dapat jumpa korang lagi.Dah la korang sume jauh2,, berapa ketul je yang duk dekat-dekat sini,,


Budak-budak nilam 2,,
Saje je aku letak gmbr yg nmpak meje nie,,
Umi takde time nie,, sbb tak sempat nak masuk,, semua dah menjerit suh umi masuk,, haha
time jamuan akhir - 9/12/2010

Student kelas nie ade 29 orang saja,, tp malam yg 9/12/2010, time jamuan perpisahan kitorang tue 2 orang takde,, *sedih* . Yana dengan Maisarah takde time malam last tue. Best tahu jamuan malam tue,, macam-macam gelagat diorang yang boleh tengok. Tapi yang paling terharu bila Umi buat slide pasal kelas kitorang start dari tingkatan 4 sampai la tingkatan 5. Bila tengok slide tue rase sedih datang sebab lepas ini kitorang akan pergi membawa haluan sendiri. I miss you all sangat2 okey! ngeee.. :D

Muke-muke gembira konon dah habis periksa walaupun sebenarnya baru hari last sekolah,,
credit to : cik pah (tukang ambik gambar)



Sape kenal nie?? bestnye die tido dalam surau,, ngehehehe
kpd tuan empunya badan yang saya telah tangkap gambar nie maaf ye! kih kih

Sedap tak tengok orang tido kat atas tue,, haha. Korang semua mesti pernah tido nye la kat sekolah,, sape kate tak pernah sila angkat kaki!,, Aku time sekolah dulu dapat tidur kat sekolah adalah sesuatu yang rase sangat suke!, nak-nak budak-budak asrama. Biasenye kalau waktu time kelas habis la paling best sekali. Semuanya, akan lentokkan kepala diorang ats meja, termasuklah aku sendiri. 1 minit dapat tidur pun dah rasa best giler! tapi sekarang nie lepas dah habis spm nie, waktu malam adalah waktu yang sangat best untuk online..Teehee,, nanti aku update lagi taw,,aku tahu ayat tue tergantung-gantang,, tapi, banyak lagi nie gambar-gambar kawan-kawan saya,, haha,, jadi, jumpe lagi ye!


-speechless!,, tata!







2 comments:

zura said...

1thun dr skunk.. sume pasal skolah akn dilupakan.. seriously ckp..!!! len la kalo terjumpe n salu kontek.. keh6..
alami sudaaa~ :D

LoveLy day :) said...

betulla tue,, mula2 nie jer,,nnt semua dah sibuk,, lupa semua :P