Wednesday, January 12, 2011

wah, best!.

Assalamualaikum!

Apesal tajuk entry aku macam orang-baru-lepas-jumpe-makanan-lepas-tujuh-hari-tujuh-malam-tak-makan??.. *sambil kunyah-kunyah burger yang abang aku masak.. Nak? boleh bla, masak sendiri la! *nyum,,nyum,,nyum. kunyah lagi!


Takde la,,takde la,, actually aku bukan nak cerita pasal makanan ke resepi ke,, tapi aku nak bagitahu yang ade cerita best untuk korang tengok, especially budak-budak lepas spm macam aku yang tengah mati kutu sampai kutu kat badan kucing tu mati dulu korang tak hilang-hilang lagi mati kutu tue.. oh! hiperbolanye,, :D ,,


Naa,, cerite nie,, ZETTAI KARESHI atau dalam bahasa inggerisnye ABSOLUTE BOYFRIEND. Mula-mula aku download cerita nie macam tak yakin jugak la either cerite nie best ke tak,, tak menyesal aku download cerite nie sebab jalan cerita die pun best dan diselitkan dengan unsur-unsur lawak. APe yang dimaksudkan pasal absolute boyfriend sebenarnya macam spesifikasi bf yang kite nak. Sebab dalam cerita nie satu syarikat, Kronos Heaven yang mengeluarkan satu product iaitu robot lover. Means, robot nie telah disetkan mengikut macam yang seorang perempuan tu nak that's why la robot tu adalah sebagai absolute boyfriend. Dan, robot nie memang sungguh-sungguh macam orang betul *sbb mmg org betul,dalam dunia realiti..teehee.
Dah la pandai masak,, macam-macam means kire perfect la robot tu. Dan lastly, robot nie dah ada perasaan macam manusia sebenar. Sorry, aku tak pandai nak describe sungguh-sungguh cerita nie macam mane. So, kalau nak tahu sile tengok.


Korang nak tahu sape jadi robot, Hayami mokomichi!. Memang sungguh menjadi robot la die berlakon ngan lawak giler. Dan, totally tinggi lampai macam galah panjang. Tapi, bagi sape yang suke cerita sedih, boleh lah tengok tapi, bab-bab sedih nie ada kat episode yang last-last, skalau nak ketawa, haa,, dari mula sampai la habis. Okey, korang boleh download cerita nie kat sini . Jadi, selamat menonton!

p/s : ost die pun best,,
okaeri, i'm home.. bla..bla..bla..
p/s : nak bace buku laa

2 comments:

zinnia zaza said...

kkak akhir dy mcm mna???mcm aq pnah tgk....tp part laz dy...plkon cme jew..yg lki tu...cbe hang habak ckit...

LoveLy day :) said...

aa,, Tenjo night stop working,, pastu riiko pegi paris jugak dengan soshi tue,,