Friday, March 4, 2011

Serious sedap chocolate nie!,,

Hai,,hai,, Assalamualaikum!,,


Sebab USB dah baik dari demam jadi bolehlah upload gambar choclate yang beli online haritu. Serious sedap dan rasa dia macam ade rase chocolate cadbury,, rase manis-manis pahit coklat. Terliur tak?. Nie aku beli 12 pcs in a box je dalam RM23 termasuk postage. Sebenarnya rasa rugi tak beli yang 35 pcs terus. Ni first time beli dekat chocolate online dan jugak first pembelian online,, pecah rekod!. Ah-ha! :D .


Disebabkan nie first time beli dekat chocolazad.blogspot.com ,, sebab tu beli sikit jer,, so, lepas ni kena beli 35 pcs in a box terus lah. Sape nak belanja? *wink wink*. Sape yang belanja saya, nanti saya bagi topap 5 inggit nak?. tee-hee :D ,, Lagipun, dulu ade la jugak orang bagi homemade chocolate sikit, tapi rasa dia macam ada rasa minyak, maybe jenis coklat yang digunakan kot. Bila lepas makan tu rase macam berminyak mulut dan rasa dia agak manis. Tapi, Chocolate dekat chocolazad ni memang seriuosly recommended lah!,, coklat takde rase berminyak or what-so-ever lah!. Siapa yang tak suka manis sangat better beli dekat sini sebab coklat dia rasa memang coklat sungguh-sungguh dan tak berapa manis. Dan saya memang prefer coklat yang tak berapa manis sebab tak cepat muak. So, sekarang nie saya nak negotiate dengan mak sayalah suruh beli lagi coklat nie yang 35 pcs terus lah sebab haritu saya yang belanja beli coklat tue. :D *eceh,gile banyak cekadak budak nie*.


Sape nak coklat,, yang 4 pcs cukup tak?. Tapi,, bayar lah sendiri. Saya tukang order je. HAHA. :D,, So, macam ni lah coklat yang saya dapat haritu. Let's check-it-out!


Datang dalam kotak yang comel! Wane merah you!.. merahnye Mak Ngah!

Oh! nyum! sedap!

Time nie saya bagi orang lain rasa. Sebab saya puasa, so, kurang satu lah!


Korang boleh order bentuk serta inti dan filling yang korang suka,, Dan datang dalam 4 pcs, 9 pcs,12 pcs, 24 pcs dan 35 pcs in a box. Box, card dan juga ribbon dah inclusive sekali dengan harga yang ditetapkan. Korang jugak boleh nak coklat yang berhuruf-huruf. Tapi, saya beli tak berhuruf haritu. Kalau rase nak bagi kat Girlfriend ke, boyfriend ke, mak ke, ayah ke, or what-so-ever boleh la pegi ke chocolazad.blogspot.com . Serious, wa kate sedap! tak tipu!,,


Sila abaikan gambar yang tak berapa cantik tu sebab... Saya tangkap guna Camera handphone je.. mane ade DSLR-DSLR nie.. ahahaah


p/s : takde sape-sape nak belanja saye homemade chocolate nie ke? *ok, nak nangis lah T_T*

2 comments:

zinnia zaza said...

Yummy..mcm sdap jew..Buatkn aq trliur la...

LoveLy day :) said...

heee,, silelah tempah dan tempah untuk saye jugak boleh?. :P