Tuesday, March 22, 2011

Debaran makin terasa.
Esok, 23rd march adalah penentu segalanya.
Penentu bagi segala penah lelah kami belajar di Sekolah Menengah.
Seriously takut.
Heh! sape tak takut?. Berdebar lagi la ade. Cuak lagi la sangat ade kan?.
OMG!.
Tak tahu result macam mane.Harap-harap semuanya baik lah!.
Teman!, pray for me okay, dan juga untuk teman-teman saya yang lain juga.


Hai, hai, hari ini saya belajar parking!.
Banyak steps yg perlu ingat.
Ade jugak time ngok-ngaa tu berlaku pada saya.
Terlupa steps. cait! ape tah yang diingat.
Finally, Alhamdulillah saya berjaya jugak ingat steps parking itu.
Dan tinggal bukit sahaja yang tak belajar lagi.
Hope so, semuanya berjalan lancar.
Tak sabar tahu nak dapat lesen P.
Bukan Pondan tahu. saye ketuk kepala nanti!. :D


p/s : NILAM 2, saya rindu korang sangat-sangat larh!.
p/s:fell in love with Kimia-Melda Ahmad




No comments: